Close
Loading...
 
topic
Αρχική Σελίδα  /  Professional Studies  /  Online Training Seminars  /  4. Digital Marketing Strategy

4. Digital Marketing Strategy

In this seminar participants will learn the basic steps that are required when they setup the digital strategy of their brand or company.

Addressed to:

  • Marketing Executives
  • Social Media Managers
  • Start Ups

Learning Objectives:

  • To set the right goals for the strategy
  • To understand the importance of Buyer Personas
  • To learn how Content Marketing creates a need and drives conversions
  • To find the ideal customers
  • To identify and use the right tools for conversions

On completion of the seminar, participants will be able to:

  • Set achievable goals for their strategy
  • Understand the buyer journey
  • Set up Buyer Personas
  • Use Content Marketing to build relations with their community
  • Use Social Media and other platforms to reach new audiences
  • Use tools and tactics to find more leads / potential customers

Seminar duration: 3 hours
Language of instruction: English or Greek

Seminar Registration Form


A.4. Στρατηγική για Ψηφιακό Marketing

Μια παρουσίαση που στοχεύει στην εκμάθηση των βασικών κανόνων που απαιτούνται για τη δημιουργία στρατηγικής για ψηφιακό marketing για επιχειρήσεις.

Απευθύνεται σε:

  • Άτομα που ασχολούνται με το marketing σε επιχειρήσεις
  • Υπεύθυνους για θέματα Social Media
  • Νεοφυείς επιχειρήσεις

Στόχοι:

  • Η οριοθέτηση στόχων για κάθε εταιρεία ή brand
  • Η εκμάθηση βασικών εννοιών όπως το “Buyer Persona” ή “Buyer Journey”
  • H δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου
  • Η εύρεση δυνητικών πελατών
  • Η εκμάθηση διάφορων ψηφιακών εργαλείων για εύρεση πελατών

Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:

  • Να θέτουν ρεαλιστικούς στόχους για κάθε εκστρατεία
  • Να δημιουργούν το δικό τους Buyer Persona
  • Να χρησιμοποιούν τη δύναμη του ψηφιακού περιεχομένου για τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με την κοινότητα που τους ακολουθεί
  • Να εκμεταλλεύονται με το σωστό τρόπο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να βρίσκουν νέα κοινά στόχευσης
  • Να χρησιμοποιούν εργαλεία και στρατηγικές για εύρεση περισσότερων δυνητικών πελατών.

Διάρκεια Σεμιναρίου: 3 ώρες
Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική ή Αγγλική

Seminar Registration Form